Shopping cart
0,00 lei

Pentru a economisi timp, te invităm să citești cu atenție lista cu întrebări adresate frecvent.

 

Livrare

Cât durează livrarea unei comenzi?

Comenzile vor fi livrate în termen de 1 – 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În cazul în care vor apărea întârzieri, veți fi anunțat prin e-mail/sms.

Cu ce firme de curierat colaborați?

Până în acest moment am decis să colaborăm cu DPD, SameDay și FAN Courier.

Cât durează până primesc comanda?

De obicei, trimitem comenzile în aceeași zi dacă sunt plasate până la ora 15:00.

Dacă plasați comanda după 15:00, atunci comanda va fi ridicată de către curier în următoarea zi lucrătoare.

Asta înseamnă că, odată ce comanda a părăsit depozitul nostru, va fi la dvs. în termen de 2-5 zile lucrătoare (depinde foarte mult de curier și nu de noi).

Tinde să fie mai aproape de două zile lucrătoare, dar unele pachete pot dura mai mult.

Dacă ați așteptat mai mult de 3 zile lucrătoare pentru un colet, nu ezitați să ne contactați și vom găsi o soluție — help@halow.ro sau ‭(0734) 686 066

Care sunt tarifele de expediere?

Lucrăm din greu pentru a scădea costurile de expediere pentru a livra aceste comenzi.

În prezent, oferim transport gratuit pentru comenzile mai mari de 200 LEI.

În caz contrar, percepem o sumă forfetară de 20 LEI pentru expediție.

Plată

Care sunt opțiunile mele de plată?

Oferim 2 metode prin care puteți achita o comandă plasată pe site-ul nostru:

✅ Online cu card bancar prin EuPlătesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ați ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– „3-D Secure” asigură în primul rând ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

✅ Poți plăti cu numerar atunci când SameDay Curier / DPD îți va aduce coletul la destinație.

Cum este procesată o plată prin credit card?

EuPlătesc.ro trimite, securizat si fără a le stoca, informațiile introduse de client către banca procesatoare, care le direcționează către banca emitentă a cardului.

Banca emitentă aproba sau refuză plata în funcție de soldul clientului și trimite rezultatul înapoi către EuPlătesc.ro via banca procesatoare.

EuPlătesc.ro trimite rezultatul către comerciant și către client.

Suma aferentă tranzacției este debitată în contul IBAN al comerciantului în perioada agreată de acesta.

Cum voi fi primi bani înapoi pentru o comandă returnată?

Restituirile nu vor fi procesate prin aceeași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii.

Toate rambursările vor fi efectuate doar prin transfer bancar către IBAN-ul dvs.

Rețineți că timpul de procesare poate varia între diferite instituții financiare și de obicei durează între 2 și 15 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să ajungă la contul dvs.

Rambursarea dvs. va include costurile de expediere plătite inițial, dar nu va mai include costurile de expediere (returnare) a produsului de către dvs. către noi – Halow.ro

Cât de sigur este să comand online?

Utilizăm cele mai sigure servicii de procesare a plăților pe web.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri legate de securitate, vă rugăm să verificați măsurile de securitate ale procesatorilor de plăți. → EuPlătesc.ro

Comenzi & Retururi

Cum comand?

✅ Selectează produsul dorit.
✅ Alege modelul/cantitatea.
✅ Click pe „Adaugă în Coș”.
✅ Completează corect detaliile personale și de livrare.
✅ Alege modalitatea de plată.
✅ Asigură-te că ai completat informațiile corecte de livrare și că ești de acord cu Termenii și Condițiile Contractuale.
✅ Finalizează comanda.
​✅ De indata ce ai finalizat comanda, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.
✅ Vei primi și un SMS prin care este necesar să confirmi comanda. Astfel putem verifica dacă nr. de telefon este introdus corect și curierul va putea livra coletul fără probleme.

Mulțumim ♥️

Cum îmi pot modifica comanda după ce a fost plasată?

Schimbarea unei comenzi după ce a fost plasată poate fi dificilă și în această situație există 2 cazuri:

  1. Dacă comanda nu a fost ridicată de curier (în fiecare zi lucrătoare la ora 15:00), este important să ne sunați imediat după ce v-ați dat seama că este posibil să fie ceva în neregulă cu comanda dvs.
  2. Dacă comanda este deja în posesia curierului, șansele sunt extremi de mici pentru a mai face modificări asupra comenzi, dar vă recomandăm să ne sunați imediat pentru a găsi împreună cea mai bună soluție pentru această problemă.

Vă rugăm să ne sunați la acest nr. de telefon: ‭(0734) 686 066

Vom face mereu tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că veți obține ceea ce aveți nevoie.

Am nevoie de un cont ca să pot plasa comanda?

Nu. Poți plasa comanda fără să ai cont, doar trebuie să completezi datele de livrare și poți plasa comanda fără griij.

Cum pot afla stadiul comenzii?

Pentru a vedea informații despre locația coletului dvs. este necesar să accesesați pagina aceasta → Urmărește Comanda

Odată ajunși pe această pagină trebuie să introduceți ID-ul comenzii (îl găsiți pe e-mail, da-ti un search după cuvântul cheie Halow și veți găsi e-mailul) și adresa dvs. de e-mail folosită pentru a finaliza comanda.

Cum pot returna un produs / primi o rambursare?

Dacă considerați că nu sunteți complet mulțumiți de produsele noastre, vă vom oferi cu plăcere o rambursare.  Dacă din orice motiv nu sunteți complet satisfăcut de achiziția dvs., în termen de 14 de zile de la plasarea comenzii dvs. aveți posibilitatea să returnați produsul, iar noi vă vom rambursa suma de bani fără întrebări în termen de 14 zile. Oferim o garanție completă, fără condiții ascunse. Așa de mult suntem implicați în această afacere.

Mai multe detalii → aici

De unde pot cumpăra produsele voastre?

Puteți cumpăra produsele noastre fie pe acest site, fie pe platformele eMAG.ro sau Cel.ro.

Încă nu am deschis nicio locație fizică, dar când o vom face vă vom ține la curent cu toate locațiile noastre!

Pot plasa o comandă prin telefon?

Da, puteți plasa o comandă prin telefon. Vă rugăm să ne sunați la numărul ‭(0734) 686 066

Avem rugămintea să vă pregătiți informațiile de livrare și de plată.

Produse

Produsele dvs. sunt originale?

Da. Produsele noastre sunt și vor fi tot timpul originale.

Dorim să vă oferim doar produse de calitate.

De unde provin produsele de pe acest site?

Produsele noastre sunt achiziționate din China. Acestea trec prin proces riguros de testare inainte de a fi livrate catre dvs.

Produsele dvs. au fost testate corespunzător?

Da, acestea trec prin proces riguros de testare inainte de a fi livrate catre dvs.

Informații adiționale

Care este politica dvs. de confidențialitate?

Politica noastră de confidențialitate poate fi găsită făcând click aici.

Care este intervalul de timp în care sunteți disponibili?

Echipa noastră lucrează de la ora 10:00 – 18:00.
În acest interval răspundem la telefon, e-mail, preluăm comenzi, etc.

Ce metode de contact mai există pe lângă e-mail și telefon?

Suntem activi și pe rețelele de socializare

FacebookInstagramTwitterWhatsApp )

Mulțumim frumos