Livrare Transport

1. Reguli generale

Mergi inapoi ←

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
Halow.ro livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.
Facturile de achizitie sunt transmise doar prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul Halow.ro.

2. Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului Halow.ro

2.1. Modalitatile de livrare

Livrarea prin SAMEDAY CURIER sau DPD
In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul SAMEDAY CURIER sau DPD Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre Halow.ro si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.
Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.
Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.
Costul livrarii este de 20.00 RON (douazeci ron) lei pentru orice comenda plasata pe site.
In cazul livrarilor prin SAMEDAY CURIER sau DPD, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, Halow.ro suporta costul de returnare a produsului. Astfel, la momentul livrarii bunului, Cumparatorul primeste si formularul necesar returului, pe care Cumparatorul are obligatia de a-l folosi in scopul beneficierii de aceasta facilitate.

3. Anomalie, avarie, colet deteriorat

3.1. Dispozitii generale
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.
In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 5.3.2 si 5.3.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a Halow.ro. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda Halow.ro sa livreze din nou produsele comandate.
De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al Halow.ro pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al Halow.ro va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat
– Livrarea prin SAMEDAY CURIER sau DPD
♦ In cazul constatarii anomaliei in prezenta prepusului SAMEDAY CURIER sau DPD
Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!
In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al SAMEDAY CURIER sau DPD.
Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al Halow.ro, la numarul de telefon ‭(0734) 686 066‬
♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului SAMEDAY CURIER sau DPD
– Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti al Halow.ro, la numarul de telefon ‭(0734) 686 066‬ sau prin e-mail la adresa de e-mail: help@halow.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. Halow.ro va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

3.3. Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al Halow.ro la numarul de telefon ‭(0734) 686 066‬ sau prin e-mail la adresa help@halow.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. Halow.ro va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort. Serviciul Clienti al Halow.ro va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

4. Termenele de livrare
In cazul livrarii prin SAMEDAY CURIER sau DPD, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 1-3 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii.

In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:
– dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al Halow.ro si prin e-mail la adresa help@halow.ro a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau
– daca respectivul Cumparator a comunicat catre Halow.ro, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.
Cererea de anulare a Comenzii va fi comunicata prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa indicata in sectiunea „Contact” de pe Site-ul Halow.ro.
In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila Halow.ro sau transportatorului, Halow.ro va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de Halow.ro in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre Halow.ro. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 7 (sapte) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.
Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila Halow.ro sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

Mergi inapoi ←